Książki

101 niezwykłych pomysłów na biznes

101 niezwykłych pomysłów na biznes

Autor: Grzegorz Marynowicz

Znajdź pomysł i przejdź na swoje Pomysł na biznes, który podbije rynek i przyniesie milionowe zyski, to marzenie każdej osoby rozpoczynającej własną działalność. Znalezienie takiej żyły złota nie jest jednak proste, o czym przekonali się ci, których biznesy nie wypaliły. Na początku każda ...

39.90 zł
kup teraz
10-procentowy przedsiębiorca. Stwórz swój mikrobiznes bez rezygnacji z etatu

10-procentowy przedsiębiorca. Stwórz swój ...

Autor: Patrick J. McGinnis

Zyskaj niezależność i rozwijaj pasję! Czy dziesięć procent to dużo? To zależy. A czy byłbyś skłonny przeznaczyć dziesięć procent swojego czasu i środków na otwarcie własnej, osobistej działalności? Takiej, która powstanie z pasji i chęci sprawdzenia się, a zarazem nie przeszkodzi Ci w ...

39.90 zł
kup teraz
Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić

Mit przedsiębiorczości. Dlaczego ...

Autor: Gerber Michael

Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy.To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o ...

34.64 zł (-10.26zł)
kup teraz
Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność

Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj ...

Autor: Koch Ewelina

To już trzecia książka w serii Twoja firma widoczna w internecie, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, ...

26.92 zł (-7.98zł)
kup teraz
Firmy rodzinne. Wszystko, co istotne

Firmy rodzinne. Wszystko, co istotne

Autor: Leach Peter

Niektóre z najlepiej prosperujących firm – zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i w innych krajach – zarządzane są przez rodziny i od pokoleń pozostają w ich rękach. Wiele przedsiębiorstw rodzinnych jest dobrze znanych, globalnie i lokalnie. Najważniejsze atuty tych firm to zaangażowanie, ...

37.80 zł (-11.20zł)
kup teraz
7 kroków do własnej firmy

7 kroków do własnej firmy

Autor: Bisewski Tadeusz

Własna firma to wyzwanie, ale i wygodna forma rozwoju zawodowego, która daje możliwość realizacji indywidualnej wizji prowadzenia biznesu. Zaplanuj własny biznes, załóż firmę i zacznij na niej zarabiać! Poradnik 7 kroków do własnej firmy skutecznie przeprowadzi cię przez wszystkie etapy ...

26.92 zł (-7.98zł)
kup teraz
Praktyczny Marketing w Małej Firmie

Praktyczny Marketing w Małej Firmie

Autor: Kornelia Przedworska

Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces i duże pieniądze? Zanim przejdę do opisu tej publikacji i wytłumaczę Ci dokładnie w jaki sposób zyskasz na niej, chciałbym Ci zadać kilka prostych pytań. Pozwolą Ci one zdecydować czy to, co prezentuję będzie dla Ciebie przydatne i czy będziesz ...

34.90 zł
kup teraz
Naturalnie o biznesie

Naturalnie o biznesie

Autor: Andrzej Kowalczyk

Czy słyszałeś o tym, że można robić biznes, nie przejmując się konkurencją? Może myślisz, że nie jest to możliwe? A jednak. Właśnie z tej książki dowiesz się, jak tego dokonano w jednej z polskich firm. Andrzej Kowalczyk na podstawie swojej biznesowej praktyki pokazuje, jak sprawić, żeby konkurencja ...

29.90 zł
kup teraz
TAK dla własnego biznesu

TAK dla własnego biznesu

Autor: Tarczyński Krzysztof

"Własny biznes z definicji jest działalnością zawodową, wykonywaną w sposób zorganizowany i ciagły. Być może początkowo też tak myślałam. Książka "Tak dla własnego biznesu" pozwala spojrzeć na prowadzenie firmy z innej perspektywy. Wnika w serce i pokazuje jak odnaleźć samego ...

16.43 zł (-6.57zł)
kup teraz
Targi w gospodarce rynkowej

Targi w gospodarce rynkowej

Autor: Iryna Manczak, Jacek Bazarnik, Krzysztof Piotr...

Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach. ...

37.80 zł (-11.20zł)
kup teraz

Leave a Reply