Książki

7 zaginionych tajemnic sukcesu

7 zaginionych tajemnic sukcesu

Autor: Joe Vitale

Kochaj klienta swego, jak siebie samego: inspirująca opowieść o życiu zagubionego w historii geniusza doskonały przewodnik po dobrej reklamie, dobrej promocji i dobrym marketingu siedem zasad, które odmienią Twoje metody pracy i sposób życia Barton był mesjaszem biznesu, który pomógł Ameryce ...

29.00 zł
kup teraz
Copywriting internetowy

Copywriting internetowy

Autor: Dutko Maciej

Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i ...

32.68 zł (-6.32zł)
kup teraz
Marketing doświadczeń

Marketing doświadczeń

Autor: Skowronek Iwona

W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym. Książka wyjaśnia, czym jest i jak ...

42.35 zł (-12.55zł)
kup teraz
Zarządzanie produktywnością w przedsiębiorstwie

Zarządzanie produktywnością w ...

Autor: Kosieradzka Anna

Książka powstała jako rezultat wieloletnich doświadczeń autorki wyniesionych z prowadzenia zajęć dydaktycznych z obszaru zarządzania produkcją oraz udziału w projektach poprawy produktywności w różnych przedsiębiorstwach. Praca stanowi pierwszą próbę kompleksowego ujęcia problematyki produktywności ...

46.67 zł (-2.33zł)
kup teraz
Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy gwarantujący wzrost efektywności

Salesbook. Rewolucyjny trening sprzedażowy ...

Autor: Becker Hal

Salesbook Hala Beckera, jak sama nazwa wskazuje, to książka, z której dowiesz się jak skutecznie sprzedawać. Autor w bezpretensjonalny sposób przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu. Cenne ...

32.68 zł (-6.32zł)
kup teraz
Marketing usług turystycznych

Marketing usług turystycznych

Autor:

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ...

41.07 zł (-7.93zł)
kup teraz
Skuteczne sposoby inwestowania w nieruchomości. czyli JAK okazyjnie i bezpiecznie kupić mieszkanie, przeprowadzić w nim remont, wyposażyć je, dobrze

Skuteczne sposoby inwestowania w ...

Autor: Kleczewski Damian

W poradniku pokazano praktyczne i użyteczne wskazówki jak poradzić sobie z wieloma problemami początkujących inwestorów. Po przeczytaniu poradnika można zaoszczędzić dużo czasu i pieniędzy, a dodatkowo uzyskać: wyższe przychody z najmu, niższe koszty utrzymywania lokalu, krótsze okresy ...

42.00 zł (-7.00zł)
kup teraz
Badania jako Podstawa. Projektowania User Experience

Badania jako Podstawa. Projektowania User ...

Autor: Mościchowska Iga, Rogoś-Turek Barbara

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w ...

74.59 zł (-14.41zł)
kup teraz
Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność

Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj ...

Autor: Koch Ewelina

To już trzecia książka w serii Twoja firma widoczna w internecie, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, ...

26.92 zł (-7.98zł)
kup teraz
Marketing wartości. Ludzkie oblicze Twojego biznesu

Marketing wartości. Ludzkie oblicze Twojego ...

Autor: Bakalarska Justyna

Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla Klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu. Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi na rynku! Inspirujące historie polskich firm, które wierzą, że biznes ma do spełnienia ...

29.31 zł (-8.69zł)
kup teraz

Leave a Reply