Książki

Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi w epoce cyfrowej

Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ...

Autor: Carnegie Dale

Ciągle powstają nowe możliwości komunikacji. Dzięki Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi w epoce cyfrowej nauczysz się lepszego wykorzystywania dostępnych narzędzi. Bezcenne rady Dalea Carnegieego od ponad 75 lat prowadzą miliony czytelników po szczeblach sukcesów w życiu zawodowym ...

34.20 zł (-5.70zł)
kup teraz
Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj

Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj

Autor: Tomek Tomczyk (Kominek)

Druga książka znanego blogera Tomka Tomczyka, vel Kominka, poświęcona wszystkiemu, co dotyczy blogowania. O pierwszej, zatytułowanej Bloger, autor pisał: To nie jest książka dla blogerów, którzy chcą w tydzień zdobyć popularność, a w miesiąc zarobić milion dolarów. To pozycja dla tych, którzy ...

30.78 zł (-9.12zł)
kup teraz
W market[r\ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

W market[r\ingu. Czyli jak nie zginąć w ...

Autor: Gary Vaynerchuk

Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. W książce „W market[r\ingu” hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi klientów, w pełnym chaosu ...

44.74 zł (-13.26zł)
kup teraz
W market[r\ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

W market[r\ingu. Czyli jak nie zginąć w ...

Autor: Vaynerchuk Gary

Gary Vaynerchuk to ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. W książce „W market[r\ingu” hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi Klientów w pełnym chaosu świecie ...

46.98 zł (-13.92zł)
kup teraz
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych

Jak dbać o wizerunek w mediach ...

Autor: Reich Tomasz

Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To narzędzie, dzięki ...

24.69 zł (-7.31zł)
kup teraz
Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Potencjał biznesowy mediów ...

Autor: Bachnik Katarzyna, Szumniak-Samolej Justyna

Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi. Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i ...

30.78 zł (-9.12zł)
kup teraz
Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki

Marketing internetowy. Nowe możliwości, ...

Autor: Kępiński Łukasz, Kordowski Marcin, Sałkows...

Ekspansja i rozwój Internetu nieustannie kreują nowatorskie trendy e-marketingowe. Nie wystarczy już tylko zwykła reklama skromnie wkomponowana w treść. Liczą się innowacyjne rozwiązania na długo zapadające w pamięć odbiorcom. Szybko zmieniające się reguły rządzące rynkiem on-line, aktywizują ...

26.92 zł (-7.98zł)
kup teraz
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych

Jak dbać o wizerunek w mediach ...

Autor: Reich Tomasz

Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To narzędzie, dzięki ...

24.69 zł (-7.31zł)
kup teraz

    Leave a Reply