Kampania autopromocyjna serwisu wnętrzarskiego

Raz na kwartał na wnętrzarskim portalu wydawnictwa miała miejsce akcja specjalna.
Wynikiem przemyśleń działu promocji był z reguły konkurs oraz akcja reklamowa wspierająca ową akcję.
Miało to swoje dobre i złe strony. Złe ponieważ wymagały oderwania się od codziennych zajmujących prac, dobre ponieważ praca nad takimi akcjami sprawiała ogromną frajdę i była znakomitą odskocznią do codziennych obowiązków. Dodatkowo na ogół grafik dostawał dużo większą swobodę jeśli chodzi o środki wyrazu. Efekty zobaczyć można poniżej :)

Billboard: 750×200

Poniżej rectangle o wymiarach jakie google lubi najbardziej 336×280.

i standardowy skyscraper akceptowany przez większość serwisów internetowych, w tym przez google.

Dodatkowo nadmienić trzeba że animacje google wymagają zatrzymania po 30 sek. projekcji…

Leave a Reply